Neierastās, ātrās – vakara pārdomas…

Šodiena tika pavadīta diezgan interesanti, jauni atklājumi un citi patīkami pārsteigumi, kas ievēlās manā dzīvē. Tā teikt, dažreiz mana dzīve progresē baigi, baigi – tas notiek reti, bet kad notiek tad produktīvi.

Bet ko tur daudz iegrimt par šodienu, negribas atstāstīt visu sīkumos, bet šķiet, ka es pamazām sāku ieraudzīt to, kas slēpjas aiz bieza ledus slāņa… Kā cilvēks, kas nekad nav redzējis ūdeni un katrā no tiem caurumiem kas parādās es ieraugu kaut ko foršu un ļoti “dziļu”, ceru ka līdz dzīves beigām viss ledus būs aizgājis un pavērsies viss skaistākais skats, taču zinu blakus ūdenim pa to laiku būs izaugušas sliktas un nesmukas nezāles, taču ir man pa spēkām viņas novākt un sadedzināt. Nonāku līdz skaistam ūdenim un ugunskuram, kas pie viņa deg – nesot projām netīrus un nekam nederīgus dūmus.

O jāaa, das šnele! Bļāviens, man te skaipā draugs iemeta vienu diezgan slimu linku, kaut ko tādu es neesmu redzējis ļoti ilgi, es nesaprotu kur cilvēkiem var būt tādas idejas, bet tas noteikti kaut kas unikāls. Domāju, ka tas pat ir kaut kas krimināli sodāms, nu vismaz daudzās valstīs noteikti.

Tātad iepazīstaties, video – pāvests kakā mūķenei mutītē. – http://tinyurl.com/something-like-that

Tautai būt redzēt “interesantus” un “abstraktus” globālos video materiālus.

Pie reizes dubultīgi varētu arī mazliet pafleimot, tātad apēdu tikko kādus piecus mandarīnus un man paveicās, jo viņi bija “labā tipa” mandarīni. Tātad paskaidrošu – es mandarīnos redzu divus tipus – baudāmie un rugtēnie-kakuči. Sākšu ar nepatīkamo, tātad – rūgtenie kakuči! Kas tas ir par zvēru? Noteikti esat pamanījuši ka mēdz būt mandarīni ar sēklām iekšā teju vai katrā šķēlē un tās sēklas ir rūgtas un negaršīgas, ja pagadās uzkosties, tad garšīgais auglis parāda savu neglīto pusi un sejas izteiksme škobās tā, it kā mēs sēdētu uz poda. Tātad, tas tips man škiet neēdams, nu nopietni – parasti mēģinu no tādiem atturēties.

Tātad otrs tips – baudāmie! Tie ir mandarīni kuros teju vai nav nevienas sēklas, viņi ir sulīgi un diezgan saldi. Vot tos patiešām ir patīkami ēst un nav nekādu nepatīkamu blakus efektu. Bet es no mandarīniem maz ko saprotu, nesaprotu kad un kāpēc viņiem ir tāda atšķirība aka kāpēc ir/rodas mandarīni ar tam neforšajām sēklām? Tipa atšķirība ir tā, ka vieni ir no Marokas, otri no Krievijas? Vai kaut kā tā? Jeb mandarīniem pat ir dažādas škirnes, laigan no ārpuses figu pateiksi atšķirību, jo ir vainu sažuvuši, vai arī tad forši cieti un normāli. Bet tas ir atkarīgs no vecuma, nevis no kā cita. Te pilnīgi jāraksta uz firmām, kas Latvijā viņus izplata un jāpiedāva intervija, jo kā gan parasts vidus mēra cilvēks var zināt kur un kā jāizvēlas mandarīnus.

Labi mandarīni kak mandarīni, bet atkal man piemet kārtējo paslīmīgo video, tātad mazs puisis pēc zobu daktera vizītes, protams pēc spēcīgām zālēm… džekiņam normāli smērē… Es arī neateiktos apmeklēt tādu dakteri, kas cienā ar kaut ko tādu…

Komentēt